pátek 5. prosince 2008

...nebo ne?

Právě jsem si stáhla všechnu práci na flešku a rozhodla se, že půjdu domů a potom na večírek za Le, která opouští Knížepána a celé jeho panství a tedy i nás.

A také jsem se rozhodla, že si dám jeden den smutku, kdy se nebudu muset tvářit jako hrdina. Jakože se schovám... Usoudila jsem, že bych na to mohla mít právo :-) Mohla bych být něco na způsob "Šíleně smutné princezny" a čekat na prince. Ale ona ve skutečnosti vůbec smutná nebyla... sakra, a on se vlastně potom naštval, že ho tahala za nos. No jo, emoce, to je vždycky komplikované. Cha, právě přišel můj princ Bohouš a snaží se mě líbat. To dřív nedělal (?!). Je to zvíře! A líná mi do klína...
To zní jako dobrý verš... "A líná mi do klína" :-)

Líná mi do klína
líže mi ruce
vrní mi na břiše
tiše tiše
přede přede
mnou se protahuje
drápiska zatahuje
a citově mě vydírá
svým pohledem
a konečkem ocasu
co saje
sosaje
po očku na mě mrká
že jsem pěkná mrcha
že ho málo hladím
tak končím s psaním
ať mu to vynahradím...


Poslouchám polské piosenky a dělá mi to dobře
...tak nevím, jak to s tím smutkem dopadne :-)

2 komentáře:

Irena Ellis řekl(a)...

Tak se uvidime, ja jeste cekam na Richarda v jeho ordinaci a pak jdeme za Le a jejim mikulasem a certem a andelem.
Tesime se na Tebe.
Smutna bud jenom chvili...
Pak to prejde a bude zase veselo.
Me uz to napeti taky preslo a myslim, ze to bude dobry.
Jojo, jen mi doslo, ze je to ted vsechno na me. Ne ze by predtim nebylo...ale tak nejak to nebylo ocividny.

O mně ...??? řekl(a)...

Povídala jsem si chvíli s Danem a on řekl větu, která se mi moc líbila: "Já si stejně myslím, že Tě potká, co je pro Tebe nejlepší... i když to třeba není hned vidět."
No, nemám já užasné spolubydlící? :-)