čtvrtek 26. března 2009

modlitba

Znáte ten pocit, když se podíváte na nebe a září tam statisíce hvězd? Sametová jiskřící tma nabitá posvátnem?

A stalo se vám někdy, že jste se podívali a byla tam jen tma a prázdno? To nic, možná vám jen chybí nějaký ten "vitamín"...

Přemýšlím o síle rozhodnutí a vzpomínám na mou první opravdovou modlitbu, která zněla "Tak já do toho teda jdu."

5 komentářů:

Irena Ellis řekl(a)...

Modlitby se můžou sdílet, ne? Tak ja si tu tvoji s dovolenim půjčím and make it mine. Tak ja do toho teda jdu. Udelam, co bude v mych silach. And we will see. Tak...

O mně ...??? řekl(a)...

:))
Ano...

Šimon Grimmich řekl(a)...

Nemyslíš náhodou: "hvězdné nebe nade mnou a mravní zákon ve mně"? ;-)

Anonymní řekl(a)...

Tfuj, jdi mi k šípku s mravním zákonem :), to je strašení. Chtěla jsem ti Zdeni poslat píseň boží píseň od kapely Ošklid (první Vášova), kde je text : "jde to všechno nějak z kopce". Ale není na youtube. Tak snad dodám nějak jinak, ne nijak. Je moc dobrá, léčivá.

Liš řekl(a)...

Ooo, to jsem zvědavá :)