pátek 25. ledna 2008

Asi trochu psí modlitba

Divná noční můra
skoro všedního zážitku
a noc mi nenechala ani zlomek
ani kousek okraje něčeho
co by mě mohlo obejmout
a schovávat dovnitř
do středu těla
další pocit
nenaplnění
zase nechtěl
můj lítající
ten co mi kreje záda
a říká
„Dejchej a bdělost, vždyť víš...“

A sestra jedné ženy
zase říká když na ní myslí
a má o ní strach
„Tak žádné píčoviny Amando“
a je v tom všechna starost a něha světa
a víc lásky už není...

A podobně i ona
vzala tě za ruku
a možná ani nevěděla
kam tě vede...
jen vyprahlost
haf
tak trochu zaštěkal náš pes
haf
tak trochu ozvalo se moje srdce
haf
za něj a za něj a za ni a za všechny a za všechno
kam až nedohlédnu
až na okraje všech světů
který je
i přestože tomu stále nemohu uvěřit
jen jeden.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

šedý vlku, Akélo, ukaž mi ve snu
cestu do hor
půjdu za tebou mezi travinama
vítr mi dá sílu dechu
a očistí mě. od všech očí a těl
co mi kdy ulpěly na kůži.
budu zase jako počátku
sebe sama
projdu na druhý konec
a stanu se.