čtvrtek 10. ledna 2008

Jarobal a Jan a jen malinko o tom, co přinesli...

Včera se mě Jarobal zeptal, zda mám ten blog kvůli tomu, abych dala světu najevo, že jsem sama a že jsem křehká... Chvíli jsme to řešili... co je to blog a proč... a já jsem si uvědomila, že vlastně píšu někdy i zcela konkrétním lidem, konkrétnímu člověku, ale nemám odvahu mu to říct přímo a nechci otravovat a takhle mám alespoň naději, že si to třeba někdy nějak přečte... i když pak už to zase může být pasé... :-)
No nic, dneska opravdu stesk, dneska píšu asi opravdu jen kvůli tomu, abych dala pavučinovému světu najevo, že se cítím sama a že jsem křehká... šílenej stesk... :-)

Ale ale ale přijel dnes JAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A pokousal mě a to bylo prima :-) A vůbec je prima, že tu je. Patří sem a dlouho tu nebyl. Jakoby tu najednou nebyla nějaká místnost, nějaký prostor, jakoby se najednou nedalo někam vstoupit, zmizely dveře, jen člověk ví, že tamtudy někudy tam někdy vstupoval... Uaaaaaíííííííííííí!!!!!!

Žádné komentáře: