úterý 8. ledna 2008

Protect me from what I want

...nápis od Jenny Holzer. Pohlednice, kterou jsem si koupila v září v Berlíně a pověsila si ji do nového pokoje. Když tu byl před pár měsíci na návštěvě Zro, tak tu první část zakryl papírem a zůstala tam pouze spodní část nápisu WHAT I WANT. No, dobrá otázka. Nechala jsem to tak několik týdnů. Až na divadlo jsem ji znovu celou odkryla a minulý pátek jsem ji vzala s sebou do Brna... jako, že jí tam nechám, že jí už nepotřebuju. Hmm, ha ha. Hmmmmmmm, hmmmmmmm... Takže jsem si ji přivezla zpátky a s pokorou zase přišpendlila. Tak to je ve zkratce metaforicky řečeno a shrnuto dění posledních dní.
Identita? Co to je????? Netušila jsem, že tenhle problém budu ještě někdy v takové intenzitě řešit. Kde začínám a končím já a kde jsou druzí? Já... Blbost... No jo... ale skutečnost, že nejsem, nejsem, nejsem nejsem nejsem... to zpívá jenom meluzína, ozvěna Velkého třesku... smích, ještě, že tam je :-)
Jsem i v tom, jak nejsem... Prostor pro druhé může být destruktivní záležitost, pro všechny zúčastněné. Co jsem za poslední dny zjistila? Že intuice funguje a že bych jí měla ctít. Že se "dokážu" chovat jako úplný debil. Ale taky, že se dokážu poměrně rychle vzchopit. Že miluju :-) Jen doufám, že někde ve skrytu nejedu na dluh. Končím tohle nesmyslné a pro druhé jistě totálně nepochopitelné a zmatené probublávááání.
Vlastně jsem toho zjistila milionkrát víc, ale to se snad nedá vůbec vypovědět, vypsat...

Svět už zase cítím spíš jako objetí. V neděli nad ránem se ke mně vrátili andílci, co mi krejou záda. Cítila jsem to. Prosila jsem, aby přišli zpátky... Bylo to takové hřejivé teplo vzadu na zádech :-) Vlastně pořád je... Nezapomínat. Nenechat se pohltit... Bdělost...

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Chtěla jsem o Tobě něco zjistit, dlouho jsme se neviděly ani neslyšely - tak jsi mi dnes poslala odkaz na tenhle blog.....tak čtu....a zjišťuji jak jsi najednou daleko(nebo spíš jinde?)... přitom jsi byla tak blízko, nebo se mi aspoň tenkrát zdálo, že to tak je. Vlastně jsem to věděla, ale přesto mě znova a znova překvapuje jak si s námi život pohrává.......Zdraví Tě ta co je teď MY. :-) Těsím se na únor, pa Meluzínka