sobota 6. prosince 2008

Co bys chtěl(a)?

"Co bys chtěl(a) zažít, udělat před tím než umřeš?"
...díváme se s Da na Fight club. On se dívá potřetí, já poprvé. Film se mi moc líbil. Dotklo se to některých otázek, které aktuálně řeším. Např. toho, zda dělám opravdu to, co chci...
Co je to být ženou... jak si představuji muže... a tak.

Ještě vstřebávám otázky svobody - zodpovědnosti. Opouštět jeden svět, jedny hranice, znamená tvořit jiný svět a jiné hranice. S tím, že si člověk nemůže být jistý, zda uvidí dost daleko a zda alespoň může tušit všemožné důsledky. Ale jinak byl pro mě film hlavně o odvaze. Nebýt motivovaná strachem, ale sílou... a taky láskou :-)

Asi bych měla jít spát, když už je tak pozdě... ale nechce se mi. HLAVA... zítra jí zkusím na větší část dne vypnout... kreslit, plavat, běhat...

2 komentáře:

Irena Ellis řekl(a)...

jééé závidím. Já vymýšlím programy...ale i to je fajn. Jen mě mrzí, že nejsem s Richardem...ten nakupuje dárky.

Switch off by to chtělo.

By to chtělo, chtělo by to trochu ticha a vypnout the noise of the mind.

Anonymní řekl(a)...

Nemít jako motivaci strach, ale radost, tvořivost... musím proto umět jít i skrz strach. Dokázat zažít a ŽÍT to, že jsem jedinečný a že není třeba mít strach ze své nedostatečnosti, tedy ani z druhých, kteří mi připadali, že jsou víc.
Mít rád.

-=j=-